Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Konsumentowi przysługuje prawo 15 dniowego zwrotu na odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem
przedsiębiorstwa. Aby
odstąpić od umowy proszę wypełnić poniższy formularz i odesłać wraz z
dowodem zakupu (paragon, kopia faktury) na adres korespondencyjny
Sprzedawcy.

 

Każdemu Klientowi przysługuje prawo 15 dniowego zwrotu bez podania przyczyny. Aby dokonać zwrotu należy uzupełnić poniższy formularz i wysłać go na nasz adres email [email protected]

---

 

Adresat:




Ninjejszym informuje o odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy:





Adres klienta:

 

Imię i nazwisko klienta:


Data zawarcia umowy/odbioru(*):




Data i podpis klientów:



(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

---

 

Składanie reklamacji:

- Reklamację należy zgłosić przez e-mail.

 

W treści należy podać następujące dane:

- Imię, nazwisko, numer telefonu oraz jeżeli posiadamy- numer zamówienia.
- Reklamowane produkty oraz ich ilości.
- Adres, na który możemy wysłać nowe rośliny.

Należy również odesłać reklamowane produkty.

Wniosek rozpatrzymy w ciągu 24h oraz odpowiemy poprzez email.


FORMULARZ, KTÓRY NALEŻY UZUPEŁNIĆ

DANE KONSUMENTA:

Imię i Nazwisko:


Adres:

 

email:


Nr rachunku bankowego:


WADLIWY TOWAR:


Nazwa produktów:


Wartość produktów(zł): 

 

Jak wady powstały? Czy istniały one wraz z zakupionym towarem?



Która z wymienionych opcji Pana/Panią interesuje w ramach reklamacji?



(___) wymiana produktów na nowe za równowartość reklamowanej kwoty.



(___) zmniejszenie ceny przy kolejnym zamówieniu.

 

(___) zwrot części pieniędzy zakupionego towaru



(___) odstąpienie od umowy.

 




-----------------------------------------

Czytelny podpis Reklamującego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium