Każde zamówienie to 1 zł wsparcia dla akcji pomagającej bezdomnym zwierzętom przetrwać zimę.

Zwroty i reklamacje

Informujemy, że każdemu Klientowi przysługuje prawo do 15-dniowego zwrotu zakupionego towaru bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawa, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i przesłanie go na nasz adres e-mail: [email protected].


Adresat:

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

Adres Klienta:

Imię i Nazwisko Klienta:

Data zawarcia umowy/odbioru (*):

Data i podpis Klienta:

(*Niepotrzebne skreślić.)


Składanie reklamacji:

Reklamację prosimy zgłaszać drogą e-mailową.

W treści zgłoszenia prosimy podać:

  • Imię, nazwisko, numer telefonu oraz, jeżeli posiadamy, numer zamówienia.
  • Reklamowane produkty oraz ich ilości.
  • Adres, na który możemy wysłać nowe rośliny.

Należy również odesłać reklamowane produkty.

Wniosek rozpatrzymy w ciągu 24 godzin oraz odpowiemy poprzez e-mail.


FORMULARZ DO UZUPEŁNIENIA

DANE KONSUMENTA:

Imię i Nazwisko:

Adres:

E-mail:

Nr rachunku bankowego:

WADLIWY TOWAR:

Nazwa produktów:

Wartość produktów (zł):

Jak wady powstały? Czy istniały one wraz z zakupionym towarem?

Która z wymienionych opcji Pana/Panią interesuje w ramach reklamacji?

(___) wymiana produktów na nowe za równowartość reklamowanej kwoty.

(___) zmniejszenie ceny przy kolejnym zamówieniu.

(___) zwrot części pieniędzy zakupionego towaru.

(___) odstąpienie od umowy.


Czytelny podpis Reklamującego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium